8

Atokku Dengan Sterikanya

18:57 |





Masa sekolah rendah,Kak Lea membesar di Muar,tinggal bersama Tok Mah & arwah Tok Mat.Tiap-tiap minggu Tok Mat berulang-alik ke pejabatnya di JB,sebagai arkitek.Tiap kali balik Muar,mesti bergulung-gulung pelan lukisannya;rekaan masjid ada,rumah ada,pejabat pun ada.Masa ni sterika memainkan peranan yang penting untuk melicinkan pelan supaya tak bergulung-gulung,senang Tok Mat nak buat kerja.

Dah tentulah Tok Mah tau 'suspek' di sebalik 'kes' karpet kesayangan yang hangit dek sterika.Nak dituduhnya cucunya yang comel tu....manalah pernah sentuh sterika.Memang Tok Mah ni deria penglihatan dan bau sungguh bagus!!!Tok Mat pun pandai benor cover guna meja je adeihhh......




8 comments

17/4/13 19:57

salam kak lea..
suweetnye.. tok2 akk..
saya jeles..uhk2..
rindunya kat arwah atok ngan nenek..
hmmmm..

17/4/13 21:38

ohh atuk...
ceritalah lagi, sob..sob..

17/4/13 22:31

@Gee GTG slm gee he3...tulah byk sbnrnya kngn manis ngn dorg...akk cucu kesayangan dorg.kdg2 kelakar ingt balik kngn dulu2 huhu...jgn sedih nnt akk pun join ngs jugak huwaa....

17/4/13 22:32

@abuikhwan he3....mmg byk nk crta tp nk lukis malas ngeee...

shbt Ai...smlm dh cuba nk bc entri kt blog tp still ada malwarelah huhu

18/4/13 23:04

bijak tok mat....... he3...cucu jugak yg jadi mangsa....he3

18/4/13 23:11

@Remy hazza ngeeeh ^^ tapi tulah kngn manis yg x kan kembali lagi huhu...

19/4/13 01:08

pandai cover tu...hee...tak pasal2 org lain yg kena tuduh..hee~

19/4/13 02:19

@Ezad Skytech tulah tak aci betul masa tu he3...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...