10

Konflik peribadi dengan Lipasssssss!

13:00 |


Lipat baju di petang yang tenang
sambil menonton tv (malas nak lukis)
rutin hari-hari tak mau
lagi suka cuci & sidai
hurmmm..kalaulah ada robot khas melipat baju




Taraaaaa....masa untuk simpan dalam gobok
punyalah suka dah habis lipat
boleh layan blog pulak lalalalala...




≀(^o*)?






Hiyarkkkk hait hait lariiiii !!!
Benci...tak suka....banyak geli.....busuk !!!
Asal lipat baju je ada lipas
asal lipas je tengah lipat baju
Ceruk mana ntah datang
tup tup terbang tinggi laju-laju
takda lesen punya lipas
KITA MEMANG TAKKAN BERBAIK
Konflik tetap konflik
sampai bila-bila !!!






10 comments

20/4/13 13:27

salam kak lea..
wee~~~
takut lipas??
wee~~~~
bagi lipas ke dia..
saya lipas ni.. tahap jentik2 jer..kikiki..

20/4/13 14:25

haha
pijak jer kak
biar dia xleh terbang lg
aah sama la..lipas ni busuk..ske buat telur
pastu berak lam lemari

20/4/13 15:35

@Gee GTG wsalam hahahaha takut yg terbang takde lesen tu hah.pernah gak masuk dlm seluar klm kabut lari2 msk bilik nk tanggal seluar cimpanzi punya lipasssss!!!

hohoho akk ada stok TIKUSSSSS banyak giler....boleh bagi doraemon sedozen wink wink...

20/4/13 15:37

@Yumida Huda haha pijak ngeeeeeeee tak brni arghhh nk sentuh geli takut busuk yarkkkkk.owh berak dlm almari mmg betul tak bertamadun lipas ni he3..

20/4/13 18:13

tgk gambar pun dah tahu ketakutan tahap berapa....he3

20/4/13 18:25

@Remy hazza hahaaha adeih pecah dah rahsia huhu....

22/4/13 22:30

@||aLeaSaRa||
err.. x pe.. kak lea boleh simpan tikus2 tu buat zoo ke.. atau kenang-kenangan..nge~~~^^

22/4/13 22:38

@Gee GTG hahhaha alalala comel takut ye he3 (^*)v

11/5/13 18:41

heheheh... xD sy un geli ngn binatang tuh... ahhahah xD so, saya sediakn ridsect... kasi sembur kalau lalu dpn saya... hahaha xD

11/5/13 20:39

@AiSyA LiEzA hehehehe give me five ler.... tak suka lipas yg terbang tu.,kalau dia lenggang-lenggok kat lantai tu ok lagi :-)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...