12

Piramid DULU Piramid SEKARANG

21:39 |

 DULU


SEKARANG


Inilah buku yang sedang Kak Lea baca ^^


12 comments

29/4/13 22:17

salam kak lea.. dulu masa saya form 5 kalau saya x silap..pernah pergi pameran keusahawanan..(tapi x jadi usahawani pon..kikiki..)

banyak dapat pamplet cenggini..wuish.. saya kalau bab ade lukisan katun.. umpphh je nak bace..wuahaha..tapi sampai rumah.. kak liza buat unggun api..wee.. bersepah katenye..^^

haha betul tu....hihihi

29/4/13 22:49

pyramid dulu untuk bersama..pyramid sekarang untuk ketua :)

29/4/13 22:57

fotonya keren bin lucu ya..hihi

follow blog saya y...

29/4/13 23:15

lebih kurang sama jugak kan kak.... dulu buat piramid...sekarang skim piramid......

29/4/13 23:20

@Gee GTG salam gee owh kak lea dulu bendahari persatuan pgna & keusahawanan mmg suka btl topik mcm ni :-)

hahaaha adeih kesian btl.ni mesti ltk merata2 mn omaknya tak marah :)

29/4/13 23:21

@Hatimi Tahirruddin hye hatimi setuju kan he3.. :))

29/4/13 23:22

@Azhafizah Md Nor hye sis fiza...yup betul tu!hidup ketua hidup ketua :-d

29/4/13 23:22

@aan-shared hye welcome to my blog,ok saja otw ^^

29/4/13 23:35

@Remy hazza ye betul tu remy...piramid yg dh byk jadi sejarah hitam kt media massa sbb byk mangsa menjadi TIPAH TERTIPU!!

29/4/13 23:41

MLM... biasanya yg mudah kene tipu dgn skim ni golongan oldskool ie mak bapak kita lg lg yg tak berpendidikan tinggi... golongan muda-mudi skrg ni makin advance dan mereka boleh consult mereka2 supaya tak terjebak dgn skim penipuan...

30/4/13 01:13

@kopi pasta ye betul tu...kdg2 kesian kt org kg yg warga emas,diorg x dpt byk liputan meluas ttg penipuan ni.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...