15

Start........................

09:30 |

Start your day.................



with a.......



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


BIG SMILE




Tak susah,kan.Jangan muka ketat2.
Tiap kali rasa nak marah....
Tengok muka korang kat mana2 permukaan 
yang dapat memantulkan 
imej jelita/hensem korang

Mesti korang sendiri terkejut
sampai terjojol biji mata
mungkin terus muntah hijau...

Betapa tak comelnya kalau bermuram durja
Berduka nestapa
Yang kerja sebagai frontliners
senyum skomo dehh....
Mungkin senyuman manis dapat membahagiakan hati 
orang lain yang berurusan dengan korang hari tu


Di KLIA,Kak Lea pernah bekerja sebagai frontliners.Dan syarikat mengajar kitorang untuk sentiasa sebut..........

Ti..Gaa

automatik senyum nampak gigi ^^








15 comments

23/4/13 11:16

awak tahu tk mcm mana nk tick widget dkt entry?

23/4/13 11:17

no i mean tick widget for edit blog.

23/4/13 13:52

@siti
hye siti jap2 akk gi blog ye...

23/4/13 20:08

salam kak lea..

tiii gaaa~~(sambil mulut over muncung2..)

alamak kiutlah..^^

23/4/13 20:51

@Gee GTG wslm gee...hahaha muncung comel gitu....senyum sllu smbl sebut tigaaa tau ^^

23/4/13 23:02

woaa KLIA lebih protokol kan, sy dulu kerja KFC pun camtu juga Kak Lea, tp tak sebut tiiGAaa. kiteorang kene buat senam 10minit, letak straw dlm mulut dlm keadaan melintang, kemudian tahan, jangn bagi straw tu kemek

senyum~ ^3^ (lenguh)

23/4/13 23:07

@BiskOt hahhahaa biar betul???mau lenguh bibir dik oiii he3.owh kak lea dulu hbs study pnh kje mcd tp xda kn senam senyum2 mcm kfc.wah best jugak tu he3...

23/4/13 23:35

Dulu ada pernah dgr juga dari senyum satu sampai lima.
Satu is the worst smile, and lima is the best :)
Memang betul kalau senyum inshaa Allah semua org pun senang dgn kita.

23/4/13 23:38

By the way, comel doodle ni..
Pakai SAI juga ke?

23/4/13 23:40

wow, not bad doodle tu. cantik. buat sendiri ker? kalau ya, wow sekali lg *kagum*

24/4/13 07:33

@Condoriano wah ada pangkat2 ye senyum ni he3.....bgs ye.dh tentu semua berikan senyum yg plg tgi no 5 tu ^_^

betul2 hanya dgn senyum je org dh rs sng nk berkawan :)

24/4/13 07:34

@Condoriano hehehe trm ksh..ha 'ah guna SAI,tp background buat kt photoscape,sbb confused guna layer by layer kt SAI.tu sbb tgu tutorial sai dr condoriano :)

24/4/13 07:36

@kopi pasta hye kopipasta wow the great match hehehe...ha 'ah buat sdri smpi kejung jariiii sbb x teror mcm kwn lain.tu ada ltk my watermark :)

24/4/13 23:02

senyum lebar kak.... he3...mesti ada yg happy harinie....

25/4/13 00:04

@Remy hazza hye remy hehehhehe wink wink...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...