12

Akhirnya ~ Hukuman Mati Mandatori

13:47 |


Alhamdulillah Allah Maha Mengetahui
Maha Adil


Sejak tahun 2010 kes ini menjadi perhatian seluruh penduduk Malaysia yang bencikan penipuan,kezaliman & kekejaman.Betul2 tidak berperikemanusiaan!Bayangkanlah kesemua arwah baru je berbuka puasa di bulan ramadhan yang sangat mulia.Kemudian mereka terperangkap,diseksa,dibunuh,dibakar.Arghhh kejamnya mereka!

Tahniah kepada PDRM,pihak berkuasa,para saksi & juga semua yang terlibat

Erni Dekritawati sebak dan bersyukur setelah lama menanti.Terima kasihnya diucapkan untuk semua rakyat yang tidak putus2 beri semangat & doa.

Isteri kepada allahyarham Noorhisham begitu sebak sehingga hilang kata-kata



Al-fatihah untuk mereka....


Kredit Foto : TV3 & Google Image




12 comments

23/5/13 13:58

Alhamdulillah...selesai jga kes nie...

23/5/13 14:00

@HeNRieTTa JoSe ye sis...turut bersimpati kpd semua ahli fmly mereka

23/5/13 14:18

oh x abis lagi kes ni?
baguslah dah selesai
smoga mereka bersemadi aman disana

23/5/13 14:21

@Irfahye irfa..dah selesai tu jatuh hukuman.cuma peguam tertuduh nk kemukakan rayuan.

23/5/13 14:33

akhirnya kes ni dah selesai. dan pesalah2 tu dah dpt hukuman yg sewajarnya...

23/5/13 15:11

alhamdulillah selesai. ika masih ingat masa bulan posa kluar cite nie.sebak rasa bila depa jumpa keta Arwah Sosilawati penuh dgn kerepek.

Sedih sungguh rasa hati

23/5/13 16:33

@Izan Ishak hye sis izan trm ksh sggh.ye sis akhirnya..hrp inilah kptsn muktamad,semoga mereka semua tenang di sana...

23/5/13 16:35

@Cik Eka hye cik eka rindulah he3...owh yelah...arwah kan baru borong kerepek..

23/5/13 17:51

salam kak lea.. kita nak balik dah.. hehe.. will be meet u in blog 3 days nanti ye..

akhirnya.. habis juga kes ni..
lama betul bicaranya..

23/5/13 18:33

@Gee GTG salam gee wah rindulah kak lea mcm ni he3..have a safe journey dear :)

itulah hrp ini jadi pengajaran kpd mereka yg gilakan duit :(

28/5/13 00:29

alhamdulillah...dah settle semuanya... semoga jadi pengajaran buat semua.....

28/5/13 16:00

@Remy hazza ye betul tu remy..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...