18

Aku Cinta Padamu ~Takkan cari yang lain!!!

23:55 |

Start enjin...

  Menuju ke Kota Damansara

Lihatlah awan yang putih menggebu,tu
Cuaca memanglah 'sejuk'
Air mineral setia di sisi

Sambil tengok signboard
Owhhh....tu dia...tu dia..

Owh skandal,ku
Tak sangka kita bertemu di highway
Kau rindukan aku kan...alah tau,dah!

Huwaaa.....kau pujaan hatiku sampai bila-bila
(*Walaupun kadang-kala hatiku tergugat dengan si VW GTI)


Perghh awek yang drive,tau...comelnya!!!


Gigit jari ler nak pakai kereta yang mahai nak pengsan....






18 comments

19/5/13 00:13

akak suka keta ni! suka je laaa haha!

19/5/13 00:21

@whitecappuccino give me 5 ..telan air liur jelah ;-(

19/5/13 00:36

Kalau skandal Teena pakai kete ni kan best..hahaha

19/5/13 00:42

@Teena Tna hye Teena.skandal opssss he3...comel kan kereta ni :)

19/5/13 00:48

mahal eh kak? hehe

19/5/13 02:10

Salam kak lea..
Sila nangis..^^

alah ingatkan ada la gambar awek tu...huhu :d

19/5/13 09:45

semput den klu pki kete nih hahaha :)

19/5/13 11:01

@Tia Fatihah hye tia mahal giler...berpinar mata nk kuarkan duit bayar :))

19/5/13 11:02

@Gee GTG salam gee... huwaaa ;((

19/5/13 11:03

@Hatimi Tahirruddin eceh ceh :))

19/5/13 11:03

@Chuu Muqhlis betul chuu...semput tahap 7 dah :)

Kalau warna hitam lagi elegen. hehehe

19/5/13 12:22

@||aLeaSaRa||
Nah tisu...hohoho..
Sian die..

19/5/13 13:10

@Gee GTG tq my lovely sista :)

19/5/13 13:11

@Norhaizam Mustaffa kuning juga ngeee :))

28/5/13 00:41

keta akak pun remy telan air liur jugak.......he3.....

28/5/13 15:57

@Remy hazza hah?hehhehee adeih..in shaa allah ada rzki remy tu :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...