16

Memori Cinonet ~ Letupan Kasih Sayang

23:31 |

Korang masa kecil pernah tidur tak dengan atok,nenek?
Kak Lea masa kecil memang duduk kat kampung
Dari kecil memang penakut yang amat
Sebab rumah atok dekat dengan hutan kecil (semak je sebenarnya ngeee)


Pantang dengar bunyi burung hantu
terus melompat kat atok
Lagi bertambah takut sebab.....
Hantu Kum Kum dah pernah 'singgah' rumah tu 2 kali
Sekali kacau uncle,sekali lagi kacau abah Kak Lea


Taraaaaaaa
Inilah katil kami bertiga...ye bertiga!
Rindu pulak nak pakai kelambu
Tok Mah (nenek) ada 3 kelambu macam2 warna
Kak Lea dah tentu di tengah,kan


Dek penakut sangat
Tiap kali nak tidur wajib pegang baju Tok Mah (hehehe kantoi)
Selagi Tok Mah tak masuk bilik
memang Kak Lea tak boleh tidur tau!


Tapi kan satu malam tu
Tok Mah & Tok Mat berpakat nak pekenakan 
cucunya yang comel ni




???????



Ok..ok....
Diorang menang
Kak Lea tidur tengah2
Tiap kali diorang kentuttttt
Maka tersemputlah dada seketika 
menerima LETUPAN KASIH SAYANG
Kalau diorang makan telur/petai
Sendiri mau ingatlah.....

Inilah atok kesayangan,Tok Mah
Dah 88 tahun...alhamdulillah

Taraaaa..inilah cucu bertuah diorang yang penakut wink wink ^*






16 comments

haha... tak senonoh atok nenek dear lea. heheh...
mesti muka cemerut je tahan bau
hihi...
lawak2
comel dear waktu kecik2

4/5/13 00:21

salam kak lea!!!yang tomel!!

alolo!!! tomelnyer die masa kecik..nak cubit tikit boley..hehehe~~~

haha.. kena penyakit sempu x kak lea..haha..lawak lah atok akak!!
serius saya gelak guling2 ni..wakaka~~adeh..

semoga tok mah akak sentiasa sihat walafiat..amin^^

4/5/13 00:23

@.::: Princess MOMOY :::. hye sis momoy..diorg masa tu saja menyakat sbb kak lea ni penakut sgt.dah tu suka menyelit tido tgh2 he3...


owh he3... :))

4/5/13 00:25

@Gee GTG salam gee huishh he3...malu2..manalah selimut ni ngeee :p


tulah memori masa kecil rindu sgt2...diorg kdg2 nakal suka usik kak lea huhu...


alhamdulillah tqvm amin utk doa gee :)

4/5/13 00:32

LETUPAN KASIH SAYANG !!!! hahahahahahahahhahaha.. kelakarlah kak lea...

kak lea ngan tok mah comel je ;)

4/5/13 00:52

@Izzah Azizah ngeeee :-)

tiba2 rindu memori lama.tu buat entri ni.owh nanti kak lea cakap atok comel..mesti dia senyum sampai ke pagi ^^

4/5/13 01:51

huhu...boleh pulak camtu..=P

5 personaliti seorang bapa

http://iniblogabangkamil.blogspot.com/2013/05/5-personaliti-seorang-bapa.html

4/5/13 11:29

@Ahmad Kamil Hye AK ngeee :)

owh ok nnt saya otw ke sana

4/5/13 13:31

haha..nice!
mcm nak rase jgk experience mcm tu..

4/5/13 14:43

@Annis Pauzi ngeee..baik tak yah semput nanti :-)

4/5/13 21:32

Teringat masa kecik dlu prnh tdo dngn nenek....masa tu tngh habis menangis sbb sepupu paling rapat kna pndh...

4/5/13 21:54

@Nasuha alalalala...comelnyer..kesian dia masa tu ye.nsb baik blh tidur manja2 dgn nenek :)

wah comel kak lea masa kecik2 dulu... :)

9/5/13 22:37

alhamdulillah.... kak lea masih ada nenak...... remy takde sapa2 dah...... atok langsung tak pernah ada.... nenek sempat jugaklah.....

10/5/13 21:02

@Remy hazza alhamdulillah.xpa remy yg penting jgn lupa sentiasa sedekahkan doa & bacaan suci al-quran smga roh mereka tenang di sana :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...