10

Tu dia!Raya nak mai dah!!!

09:29 |

Semalam tengah sibuk di dapur
bergema alunan lagu raya
Aikkkkk biar betoiii???
Ni baru Jamadilakhir...4 bulan lagi baru raya!


Tu dia mai dah iklan nak raya
Shila Hamzah sebagai duta
Comel je tengok dia duduk kat sofa...
Kejap tu peluk tv 
He 'eh dia peluk pulak peti sejuk
Sapa dah lama tak tukar barang tu bolehlah boleh...
Segera ke CM berdekatan

Kak Lea jarang beli barang masa raya,sebab masih elok lagi,kot
Cuma mesin basuh ni memang dah sampai seru nak bertukar
Maklumlah dah 11 tahun gunakan tanpa henti
Anak2 pulak makin membesar
Jadi mesin basuh pun kenalah besar

Encik Suami kata 
"In shaa allah,yelah kita beli,sempena hadiah Hari Ibu"
wink..wink...
Maklumlah mesin basuh tu dah berbunyi lebih kurang macam lori sampah
Terkejut gamaknya kalau jiran lalu depan rumah
Tapi tak mau beli ansuran kat CM mahaiii
Better beli cash,ye tak???



~Salak Tinggi,Sepang~






Harap sangat 0505 ni berjalan dengan lancar.Tak maulah esoknya masuk suratkhabar ..

"Isteri diceraikan suami kerana berlainan fahaman politik"










10 comments

3/5/13 10:12

tu yg terkejut betul. raya lmbat gila lg, tapi dh buat iklan pasal raya...

3/5/13 10:45

salam kak lea..^^

hehe..dah makan dah?
eh!!dah buat iklan raye dah..wow!!advance nye..!!
tanjat saya..kikiki~~
kak lea dah bersiap2 ke nak beraya tahun ni..fuuu~~~
x menahan ye.. puasa pon belum lagi..yeay!!

kak lea..selamat mengundi.. your choice is in your hand..make it wisely..yeay!!!!!!

3/5/13 10:46

@Lelaki Ini betul tu...saya yg perempuan pun terkejut apatah lagi kaum lelaki ye tak ngeee ^^

sapa dh kawin tu get ready ler bila isteri korang manja lain macam x-)

suami pun get ready ler bajet2 mulai skrg ye $-)

3/5/13 10:57

@Gee GTG salam gee..xda lah prepare apa pun nk raya,biasa je mcm sllu,lbhkan utk ank2 je :)

iklan kt srtkhbr pun menimbun dh mmg mengancam jiwa raga org ppuan ler.tapi kak lea nk beli msn bsh je :)

tulah slmt mengundi ye... :-)

3/5/13 11:48

tu namanya persediaan awal untuk kita kumpul duit dan beli nak dekat raya nanti... heheh

Selamat Mengundi...! ^_^

3/5/13 11:54

@Nora Karim hye sis nora..hehehe betul gak tu ngeee :)

slmt mengundi juga tau ^^

3/5/13 20:36

hmm... 4 tahun lepas ada kan, ada la pihak dot3 tu cerai isteri sbb isteri sokong kerajaan.. ish3... kakak deno dan suami berlainan parti ok je.. hihi^^

3/5/13 20:53

@deno wah deno cayalah kakak n abg ipar tu..tahniah.politik ni jgn taksub sgt :)

9/5/13 22:42

tu dia...iklan raya dah kuar...bukan apa..dia suruh hutang ler tu..... byr ansuran 4 bulan.... bila raya dah habis hutang....

10/5/13 21:00

@Remy hazza huishhhh hutang byha betul,kan.baik smpn duit dulu,dah cukup trs terjah angkut cash ngee :-)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...