13

Doodle dari S.K.A @ Fais

00:10 |

Hampir seminggu Kak Lea menyepi
Sebab sibuk tolong ayah dan mak 
berniaga kecil-kecilan ^^
Baru je dapat online
Kelam-kabut baca komen
dan masih lagi belum sempat reply semuanya
Nak blogwalking dululah dan balas jejak kawan2 
Godek entri2 kawan sorang demi sorang

Terpaku masa singgah di blog ska @ Fais
Wah ada doodle juga untuk Kak Lea
Sebelum tu mata terpegun tengok doodle 
untuk 9 kawan yang bertuah
Rajin betul Fais,ni

Ini kali ke-3 dapat doodle
dari kawan blogger lelaki
Pinjam tangan sat...nak lukis banyak2 ngeeee..





(*Cer halakan cursor tu hehe..)


Terima kasih ye Fais
Selalu singgah & komen entri kat sini
Orangnya peramah
Banyak berkongsi pengalamannya semasa kemalangan

Dan tak sabar tunggu latest entri
Pengalamannya mengurut kaki
dengan bomoh patah yang femes di Kijal,Terengganu
Pak Lah Air Sejuk..namanya
Harap Fais dapat berjalan laju2 macam dulu,ye

Cantik doodle ni
Guna tema blog kawan2
Lihat pinggangku..rampingkan..silalah jeles
Mata cantik bersinar yehaaa!!!
Meh pakat tambahkan kawan 
Jom kenal Fais yang sangat peramah dan suka komen laju2





Hari ni Isnin 24 Jun 2013
Seluruh sekolah di Selangor/KL/PD
turut diarahkan tutup
Memang terasa pedih mata dan bau asap masuk ke rumah
Sama2 elakkan pembakaran terbuka
Yang merokok pun sama...kena cuti jugak he3..

Salam Nisfu Syaaban semua
Nak blogwalking laju2 sementara tunggu sahur ^^















13 comments

24/6/13 00:29

haha, lawat2 la juga blog syuk sambil2 komen. :D

24/6/13 00:52

@syuk shusukehye syuk...tqvm sudi singgah dan komen.in shaa allah nanti kak lea singgah tau he3...

24/6/13 00:54

tomelnye.. doodle tu.. nak2!!!
haha..tahniah kak le..
tapi blog akk mmg awesome!!^^

24/6/13 00:58

salam nisfu syaaban juga kak lea.. tahniah dpt jugak.. cantikkan fais lukis :)

24/6/13 01:18

@Gee GTGtqvm gee he3..mesti comel kalau dapat doodle doraemon kan he3..

huhu..blog gee pun best tau..sapa baca confirm tak takut jumpa dr gigi he3..

24/6/13 01:18

@Amanina Madstrm ksh ye sis..ye betul tu kreatif benor orang lelaki lukis la ni ^^

24/6/13 01:31

Salam nisfu syaaban juga kakLea =) alamak segan pula sy kui3..pghrgaan bt mereka yg rajin hi3..trima kasih..

wow tahniah dear. dapt doodle cute lg. dear ada on9 shop? eyh. x pernah tahu

24/6/13 02:42

@.::: Princess MOMOY :::.comel lote he3..owh ayah yang buat bisnes..cuma tolong2 je he3..

wah tahniah kak lea sebab dapat doodle tu...hehe

PS: salam nisfu syaaban..

24/6/13 18:06

ehhehe... comel2 je doodle dia buat ^^ rjin lak tu... :) ptt la akk lama x on9 ^_^

oh mcm tu. rajin anak abah ittew . hihi

25/6/13 01:20

@.::: Princess MOMOY :::.hehehe...tolong2 je ngee..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...