40

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan 1434H

08:42 |

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ

Assalamualaikum semua
Malam ni semua pasti tak sabar tunggu pengumuman
tarikh kita mula berpuasa 

Walaupun semua dah tau bila
Tapi mesti nak jugak dengar pengumuman oleh
Datuk Syed Zainal Syed Ahmad
Penyimpan Mohor Besar Raja2 Malaysia



Terima kasih Ya Allah
Semoga usia & kesihatanku
ahli keluargaku berserta kawan bloggerku
Kau berkati & rahmati
Agar kami dapat menunaikan sekali lagi ibadah puasa pada tahun ini
1434H

Ya Allah
Kuatkanlah fizikal,mental & emosi kami
Hamba-Mu yang lemah & hina ini
Agar sentiasa khusyuk hati kami
mengerjakan segala amalan yang terpuji

Semoga dengan lapar dan hausnya kami di siang hari
dapat menjaga tingkah laku kami
daripada melakukan perkara yang boleh batalkan puasa
Menutup aurat kami dengan sebaiknya
Menjaga lidah daripada mengumpat dan berkata 
yang tidak berfaedah
serta mengelakkan pembaziran
baik semasa berbuka mahu pun bersahur


"Engkaulah yang kusembah dan Engkaulah tempatku bermohon."


Selamat menjalani ibadah puasa kepada semua umat Islam di seluruh Malaysia dan dunia




Terima kasih semua yang selalu singgah & komen
Selesai je semua kerja
Kak Lea akan blogwalking laju2 
Marathon komen di entri korang pulak ye
Sayang koranglah muahmuah...


40 comments

8/7/13 09:56

Amin ya Allah... moga doa-daoa kami ini didengari.

Selamat menyambut ibadah puasa Lea.

8/7/13 09:57

Amin. Selamat menyambut Ramadan al Mubarak. Moga Ramadan kali ini lebih diberkati dan lebih baik daripada Ramadan lepas.

8/7/13 11:11

Salam Ramadhan dari Zue :)

8/7/13 12:01

insyAllah ~ semoga ramadhan kali ni lbih baik dari yang lepas ~

8/7/13 12:11

salam kak lea..
selamat berpuasa dan berniaga ABC yeah!!^^

Marathon laju-laju eak ...

8/7/13 16:33


salam ramadhan dan selamat berpuasa, moga kali ni lebih keberkatannya dpd yg sudah

8/7/13 17:44

Selamat berpuasa kak lea...lepas nie...nak berbuka kar rumah kak lea je.,...:)

8/7/13 18:56

alololo..comel doodle sis
salam ramadhan..x lama lg..yeah

8/7/13 23:29

selamat berposa.!!!

9/7/13 01:39

nnti puasa larat ke nk marathon?? he3..salam ramadhan kakLea =)

9/7/13 09:05

slmt menunaikan ibadah puasa :)
malam ni jgn lupa bangun sahur

9/7/13 10:25

amin kak , selamat berpuasa, excited nk pose nie :)

9/7/13 10:48

Salam.

Terima kasih kak untuk doanya..

Untuk akk skeluarga, selamat menjalani ibadah puasa. Saya minta maaf ya andai ada perkataan2 saya kasar bunyinya sampaikan akak terasa.. mohon maaf banyak2.. :)

9/7/13 13:37

selamat menyambut bulan ramadhan kepad akak lea sekeluarga (^_^)

9/7/13 14:45

@Kakzakieamin....terima kasih kak ^^

9/7/13 14:45

@Tetamu Istimewaamin.terima kasih cikgu ^^

9/7/13 14:46

@Dzureen Darwistqvm ye sis zue ^^

9/7/13 14:46

@shafiqamin..in shaa allah ^^

9/7/13 14:47

@Gee GTGwsalam gee..hehehehe in shaa allah amin ^^

9/7/13 14:47

@Hani Fadhlina Abdul Rahmanhye sis hani,tqvm tau banyak komen.nanti kak lea bw tau ^^

9/7/13 14:48

@bangsawan nilaialhamdulillah amin trm ksh ye ^^

9/7/13 14:49

@Nao Meiwsalam cik akak...hehehe kita berbuka kat blog jom,bentang tikar ramai2 he3...

9/7/13 14:49

@Yumida Hudahye sis yumida...comot2 je lukis tu nak cepat he3..slm ramadhan juga ^^

9/7/13 14:50

@Noh Kodianghye noh tqvm ^^

9/7/13 14:52

@S.K.Ahye fais...yelah kan,kena bijak guna masa untuk bw blog kawan2 he3..

slm ramadhan juga ye fais

9/7/13 14:52

@Irfatqvm sis irfa..itulah jangan terlena tidur sudah he3..

9/7/13 14:53

@Aku Penghiburhye acik..amin...wah sukanya dia ye ^^

9/7/13 14:54

@Tinta Lanawsalam lana...owh lana di antara kawan blogger yang sporting dan sempoi ^^

kak lea pun minta maaf tau kot masa komen n3 lana,ada tersilap susun atur perabot ke..eh eh..tersilap susun ayat daaaa.....

9/7/13 14:55

@Kenit Cinonettrm kasih ye sis..nanti kak lea bw tau ^*

salam ramadhan kak lea dan selamat berpuasa....

10/7/13 08:15

@Hatimi Tahirruddinterima kasih...salam ramadhan juga untuk timi ^^

10/7/13 13:37

salam ramadhan akk, salam terawih..salam bazaar...ekkekekk =)

11/7/13 15:55

same le kite...selamat berpose ye cik aleaSara....

11/7/13 17:48

Salam Ramadhan dan Selamat menjalankan ibadah puasa.

12/7/13 00:07

@AiSyA LiEzAperghhh banyak salam tu..tambah dua lagi..salam bersahur dan salam pra shopping he3..

12/7/13 00:07

@D_08trm ksh ye he3..owh puan dah teman ni ngeee..

12/7/13 00:08

@adatopiktrm ksh ye adatopik singgah sini.salam ramadhan yang indah juga ^^

12/7/13 22:46

Amin.... salam ramadhan utk kak lea sekeluarga....

20/7/13 02:42

@Remy hazzaterima kasih ye remy ^^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...