18

Alah,mama pun nak jugak!!!

22:38 |


Tadi Kak Lea balik je kerja,
Danish,yang paling bongsu
tak sabar2 nak tunjuk apa dia dapat

Hamper raya tu!!!
Macam2 warna beg budak2 dapat
Pink,merah,hijau,biru
Bestnya!!!

Pra Sekolah diorang tiap2 bulan 
kutip RM5.00 untuk makan/minum
masa waktu rehat
Bulan ramadan semua murid digalakkan berpuasa
Takdelah dihidangkan apa2


Duit RM5.00 tu digantikan dengan 
pemberian hamper raya
Sukalah diorang!

 
Macam2 ada!
Air kotak laici,jelly,choki,coklat Apollo 3 jenis
wafer stick,kerepek ubi 
Abang & kakak dia dah terliur he3...

 Malam ni,Danish beria-ia nak beri
kad raya untuk cikgunya 
Kebetulan masih ada stok kad kat rumah

 Simple...katanya
Ok nak lukis pulak....

Danish tiru doodle kat cover kad raya yang lain
Dia sendiri lukis dan warna
jadilah,kan


Budak2....
harap kad ni sentiasa menjadi memori 
manis untuk Cikgu Nurul
yang sangat baik dan penyayang

Ishh...ishhh...tiba2 rasa
nak jadi budak tadikalah huwaaaaaa....




18 comments

30/7/13 23:02

alalala..comel nye lukisan tu hehehe..pandai lukis yer ..

30/7/13 23:12

@Cik Ainkalau nak tau..danish tukang habiskan A4 paper kat rumah,melukis je kerjanya.time nak pakai manjang habis he3...

30/7/13 23:49

waaa.... share ngn fiza boleh x.. ala boleh lah.. hehehe

31/7/13 00:31

@syaafi sushiboleh..boleh meh ler sini he3....

31/7/13 01:22

salam kak lea.. lahai comelnye lah danish..untung cikgu die.. banyaknye.. hadiah hamper tersebut..5 hinggit banyak tu..wow..^^

31/7/13 01:32

@Gee GTGwa'alaikumussalam gee

itulah kak lea pun terkejut masa tengok isi dalam beg dia.beli kat mydin kot agagagaga....

31/7/13 01:50

erkenang pulaks zaman dolu2 sekolah

31/7/13 02:09

@Dzureen Darwisbetul tu...huwaaa jom kita masuk tadika balik he3...

31/7/13 08:03

comellah danish lukis doodle tu kak lea. berbakat sungguh cam mamanya.

alhamdulillah... rezki ramadhan kan. macam2 dapat tu.

31/7/13 09:38

he3..bayak btol mkanan dalam hamper 2 =) sukalah budak2..tp lg suka cikgu yg dpat kad raya dr anak murid..rajin bg kad raya..kreatif bila besar nnti ni..mcm mak dia..

31/7/13 10:28

kalau maknya jadi budak tadika, anak yang tadika tu nak jadi apa pulak?

31/7/13 21:41

Salam.

Air kotak laici..dapat 6 skali ya? huu..sejuk2 minum..sedapppp *_*

Danish yang lukis kak? Bagi saya, lawa kak utk seorg budak tadika..saya..saya..dah masuk drjh tiga pun..seingt sya, masih lukis org lidi lagi (T__T)

1/8/13 23:36

bestnya macam2 dpt.. choki2 pun ada. pandai danish lukis

adoiii... comel sangat dia lukis. mata, rambut, baju semualah
tapi comel lagi perangai danish, ingat dia akan cikgunya
nampak keikhlasan dia nak bg kad raya tu kat cikgu dia

kanak2 mmg comel =)

Alahai ... Terharu nyer ...
Nie mak n anak pandai lukis ...

3/8/13 10:45

sweet nyer danish lukis......

3/8/13 11:49

Wah, mesti dia suka. Bagus juga cara begini.

13/8/13 00:31

hehee..budak2 skrg dah makin kreatif seiring perkembangan teknologi..erkh! ahhahaxD

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...