29

Beli barang ~ Lea tertipu,bang!!!

23:40 |

Seperti biasa ada je barang nak kena beli
Tak kiralah barang dapur ke..
Pencuci baju ke...syampoo rambut ke.. 
Pantang ada je duit
Nak terkeluar je dari purse comel Kak Lea,ni


Balik je rumah kan
Tiba2 kan...kan..kan...
Geram tau huhu..

 Baru nak berwangi-wangian mengalahkan bunga di taman
Semakin besar dan tinggi botol yang dipilih
semakin rendahlah kuantiti di dalam 
Mengikut gram katanya


Masa lepak tengok tv
Nak makanlah keropok yang beli tadi,tu
Tapi kan..tapi kan..
Bukak2 je...


Ok majulah produk demi pengguna
Pek keropok yang bersaiz besar bukan 
penentu kekenyangan
Lea tertipu....abanggggg!!!








29 comments

1/7/13 23:46

Salam.

Kak leaaaa..kak lea yg lukis ek gmbr2 kat atas tu? ^_^

Aah, lagi besor paket, lagi ciput je isi, salu beli kepok la jadi mcm tu, angin je banyak.cittt.

1/7/13 23:52

he3 samalah kita kakLea =) sy pn tipah tertipu jgak..nk2 jajan 2..bungkusan je besar, tp isi hampa je hu3..sbr jelah kakLea =)

1/7/13 23:53

hehhehehe.. adoyai... >.< sakit aty gax tu.. ekkekke >.< membazir je buat besar2 baik ikut kuantiti tuuu.. ekekekeke

2/7/13 00:12

salam kak lea.. haah..
selalu gitu ksn..
sebab tu saya suka snack dengan ais krim.. x pon mkn pisang gorang ke.. lagi sodap.. leko2 kan ade..^^

2/7/13 00:21

@Tinta Lanawsalam lana..kalau lukis merapu2 tulah hasil kerja tangan kak lea he3..ok mana selimut nak tutup muka,malu he3..

owh betul2 angin je banyak kan..bila gunting je pek keropok tu..ceh dan ceh lagi...isi ciput!

2/7/13 00:21

mmg kak :) sekarang semua kadar gram di kurangkan tapi harganya still mahal

2/7/13 00:22

@S.K.Ahye fais..eh tak boleh jadi tipah tertipu auwwwww dah tu he3...

ye betul tu...kita pakat goreng kopok leko lagi best ^^

2/7/13 00:23

@AiSyA LiEzAhye AL itulah kan..patut isi je padat2.kalau botol besar maka banyakkan jelah isinya jugak.macam tu daripada beli botol besar,baik beli botol kecil jelah huhu..

2/7/13 00:24

@Gee GTGwsalam gee welcome back ^*

ye pekena pisang goreng ke leko2 ke lagi perghhhh...he3..

2/7/13 00:48

@Aku Penghiburye acik betul..betul.kita sebagai pengguna kadang2 kena bijak pilih produk huhu..

2/7/13 01:20

hehehe.. betul la kak brg skrg nampak je besar tp kt dalam sikit sangat

2/7/13 01:20

kadang2 benda tu mahal pun sebab dia amik kira kos operasi membungkus. :D

2/7/13 03:09

mmg... kita sbg pengguna selalu kena mcm tu kan... geram!

2/7/13 03:48

ankel kalu beli jajan komfom goncang2 dulu.. sbb dah terkena dlmnya ciput... hhhuhu

2/7/13 08:01


sepatutnya semua bungkusan atau botol transparent...spy boleh nampak paras dan kandungannya...he he he

2/7/13 08:50

@Amanina Madshye sis betul kan..kan..he3...

2/7/13 08:54

@syuk shusukehye syuk..ye betul tu..kak lea setuju jugak

2/7/13 08:54

@denohehehe jangan geram2 nanti tak comel ^^

2/7/13 08:55

@Uncle Jonnihye ankel,tqvm singgah komen walaupun busy2 tu he3..

kak lea pun suka jugak goncang dulu..

2/7/13 08:56

@bangsawan nilaibetui..betui he3..pengguna pun senyum sokmo masa beli barang he3..

taktik berniaga...nak untung.... yang penting.. goncang dulu sebelum beli....

2/7/13 13:25

lain kali tengok beratnya...

2/7/13 13:40

@MUHAMMAD IQBAL Abdullahye betul jugak tu..bukan setakat minum air kotak je kena goncang he3..

2/7/13 17:45

Kena berhati-hati juga kan. Selalunya nak untung lebih macam tulah diaorang buat. Apalah nasib pengguna?

oooh strategy pemasaran tu...hahaha

3/7/13 10:53

@Tukang Karuthye tk..ye betul tu.

3/7/13 10:53

@Tetamu Istimewahye TI..kita sebagai penggunalah kena bijak berbelanja ^^

3/7/13 10:54

@Hatimi Tahirruddinhye timi ye betul2

12/7/13 23:08

Strategi marketing kak.... remy kalau sempat masa shopping siap buat bandingan rega dgn kuantiti sekali

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...