28

Sogo ~ Maafkan aku kerna.....

02:18 |


Walaupun iklan comelmu
selalu menari-nari di blog simple,ku

Dan menimbun katalog serta pamplet
yang sampai ke rumahku

Ku akui naluri wanitaku
memanggil-manggil
Alea...Aleaaaaaa!!!
Untuk menambahkan koleksi beg tangan
juga wedges & pumps

mahupun pinggan-mangkuk bunga cantik terletak

Perfume pun ada!

Owh tidak!!!
Jenama kesukaanku pun ada
Perlukah aku pergi padamu,
Duhai SOGO???


Tetapi aku menghampakan pelawaanmu
Kadmu ku selit erat2 
di purse pinky,ku
Sebab aku tak larat
nak berhimpit dan jalan setapak...setapak
dengan beratus orang
ke beribu orang?



Pengalaman lalu
sudah cukup sudah bagiku
Pening kepalaku
Nyaris sesak nafasku
Di dalammu

Andai aku diberi kuasa Supermama
satu hari nanti
Yang kebal asakan orang ramai
yang kelam-kabut shopping
Pasti aku datang menjengokmu
ye sayang....
muahmuahmuah...




Owh semalam,kan last day Members Day Sale.
Punyalah jam KL!
Tak jadi masuk area Jalan TAR
Kenalah postpone minggu lain

Kawan Kak Lea pulak nak pinjam kad Sogo
tapi kad tu dah ada kat adik
Dia nak shopping dengan kawan2
Owh foto bawah ni masa Kak Lea pergi bersama officemate
tahun lepas

Kak Lea tak gemar pulak nak serabut otak
himpit2 shopping kat Sogo tu
Tak retilah nak buat pilihan masa ramai2 ni
Hubby pun tak selesa



Korang pun shopping juga ke kat SOGO?



28 comments

7/7/13 09:09

selamat bershoping lea...ambil kesempatan sehari dua ni bershoping...nanti bulan puasa penat..

7/7/13 11:28

mmmg sogo x penah x ramai orang

7/7/13 12:45

hari tu beli beg sandang baru kat sogo... xD hahaha.. jenjalan la jugak kat sana masa duk kl tu.. =)

7/7/13 13:32

banyak nya manusia...hihi

7/7/13 15:12

biasalah tempat shopping terkemuka :)

7/7/13 15:35

wah..bezny!
sale! sale! sale!
sure juling mata nengok promosi
ah..tringin pulak yumida nak ke sogo..tp jauh bangat!

7/7/13 16:49

zaman belajar tu..iya.. zaman dh kerja2 ni.. idakla temen rajin nak pergi berhimpit2.. hahaha.. penat kak.

7/7/13 18:11

Di Miri ni akan sale bila hari Gawai n yang best nya tak ramai orang sbb ramai yang beraya. Ngeh2 :)

8/7/13 02:28

salam kak lea..
singgah sebentar..
wuahhh!!
saya x pernah pergi..
kalau kat kelantan.. kat wakaf che yeh dengan pasar siti..
Ya Allah.. ramai sangat org..
nak jalan pon berselisih bahu..
sangat ramai..
saya kalau macam tu..
memang saya x pergi dah..
tu yang x suka shopping tu..wakakaka..^^

8/7/13 08:47

@BUNDA a.k.a KNhye bunda...ye betul tu.ni pun beli sikit2 dulu.the rest nak dekat raya beli,baru budak2 seronok he3..

8/7/13 08:47

@Aku Penghiburhye acik..ye betul tu.kaya raya betul sogo tu he3..

8/7/13 08:48

@AiSyA LiEzAhye AL...wah dah shopping ye tak ajak pun he3...rata2 semua pasti nak merasa shopping kat sogo,kan ^^

8/7/13 08:49

@Nao Meihye sis...itulah macam semuttttt

8/7/13 08:49

@syuk shusukehye syuk..betul2.tu belum lagi pergi klcc huhu...

8/7/13 08:50

@Yumida Hudahye sis..mehlah turun kl bulan puasa ni he3..

8/7/13 08:51

@BiskOthye sis..betul2..kak lea pun fikir banyak kali nak gi sogo.tak larat kot nak berhimpit2 huhu..

8/7/13 08:51

@Dzureen Darwishye sis..wah bestnya.mesti happening,kan ^^

8/7/13 08:53

@Gee GTGwsalam gee...huwwwwwaaaa telan air liur jelah tengok words "wakaf che yeh dengan pasar siti"

ntah bila nak sampai sana huhu...

yelah kak lea kalau ramai sangat,memang takde mood nak pilih2 barang.bersesak2..berhimpit2..pergh!!!

8/7/13 10:00

Saya ada dengar juga tentang promosi ni. Tapi, ada kerja di sekolah dan sibuk dengan sukan. Tak dapatlah nak pergi.

Rasanya promosi sebegini selalu diadakan. Menjelang Raya nanti pasti bertimbun-timbun lagi manusia...Huhuhu

Oh! Sogo sale ...

9/7/13 01:41

erkkk..ramai betoll..xsggup la sy..nk2 kL yg jem mcm ape ntah..hu3..mmg mguji kesabaran..

9/7/13 10:46

Salam.

Saya kak..walaupun asal kl, duk kl, membesor kat kl..saya tak pernah shopping kat sogo dan tmpt2 lain dikl,huhu..skali skala ada la di jalan TAR, tu pun bleh dibilang. Purata dua kali je setahun..sedihkan saya,hahahah

Saya rasa rimas bila ramai org..pastu rasa mcm sesak nafas je,huhu

9/7/13 18:28

@Tetamu Istimewabetul tu cikgu...malas nak masuk kl kalau sogo buat sales.

9/7/13 18:29

@S.K.Aitulah kalau lelaki sanggup teman pasangan gi sogo,tabik springlah he3..

9/7/13 18:30

@Tinta Lanawsalam lana..wah biar betul he3...tahniah2.sebab tak semestinya kita kena ikut rentak orang lain,kan.

12/7/13 22:48

Tahun nie rasanya tak sempat ke sogo
... keadaan tk mengizinkan. .

Hu3

20/7/13 02:41

@Remy hazzatakpe2 sogo selalu sales ngeee...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...