30

Adakah stesyen tv tersilap pilih tarikh siaran?

11:36 |

Semalam sambil melipat baju menggunung tinggi...
biasalah kes baru balik dari kampung,
kat Perak pulak hujan je,
tak dapat nak sidai baju,
Maka di rumah sendiri
mesin basuh tak henti2 beroperasi

Kak Lea terkedu melihat iklan kat tv
Tak silap program tu
setiap Selasa 11.30 pagi

Program rakaman tu akan disiarkan
Selasa minggu depan
melibatkan Dr Vida....
Usahawan kosmetik yang baru kehilangan
2 orang anak lelaki kesayangan
masa penghujung Ramadan baru2 ni


Dalam program tu ditunjukkan
Dr Vida meluangkan masa bersama anak2
bermain bowling

Kak Lea pulak tiba2 sebak...
melihat keakraban Dr bersama 2 arwah anaknya
Bagaimana agaknya perasaan Dr
bersama ahli keluarga yang lain
bila melihat program ni minggu depan ye?

Kata orang kubur masih merah,
rasanya macam tak sesuai je stesyen tv
siarkan dalam masa terdekat
Apatah lagi tragedi kehilangan kedua2 arwah
amat menyayat hati....


Mungkin stesyen tv tu
dah minta kebenaran kot dengan
Dr Vida 
Yelah kalau tersilap siar
mungkin boleh disaman,ye tak?

Semoga roh kedua2 anak yang bernama....
Muhammad Edrie Zikrie Mohd Amin,10
Muhammad Eddie Zuhdie Mohd Amin,11
dicucuri rahmat dan ditempatkan ke syurga tertinggi,
seperti yang selalu mereka doakan semasa masih hidup

Al-Fatihah.....




30 comments

15/8/13 12:01

takziah utk keluarga arwah.. sayu~~

al-fatihah

My recent post : Terima Kasih Tajul Cullen

15/8/13 12:15

@AiSyA LiEzAhye AL...itulah bahagian masing2.kita yang masih hidup ni tak tau bagaimana pula ....

15/8/13 12:17

@Marou Apple Hijauhye marou...alhamdulillah..jom semua sedekah al-fatihah

15/8/13 12:28

sedihh nyerr..ermm rasa mcm tak patut tayang jer..

Takziah dan Al Fatihah..

15/8/13 12:29

Hmm sedih betul lah :(

15/8/13 14:04

xsanggup rietta tgk...sebab masa tgk berita pown rietta dan sebak....

15/8/13 14:21

tazkiah utk keluarganya,,
ini ujian buat Dr..
moga Dr tabah dlm hadapi ujianNya.

15/8/13 16:17

la yeke...
tahu kes ni kat meru kan.
alfatihah buat arwah anak2 dr vida

15/8/13 18:39

harap pihak berkenaan dah sedia maklum tentang penyiaran tersebut,..dan takziah buat keluarga Dr. Vida.
# beraya Perak ka mana tu kak lea?

15/8/13 18:39

ermmmm sedih mungkin Dr dah benarkan

15/8/13 21:38

hmmm takziah bt keluarga dia..terkejut juga bila dpt thu berita ni bulan ramadhan hritu..hmm td tgok iklan sal family dia..pelik juga..msti terasa dia nnti.. :(

15/8/13 22:31

@Izzah Azizahhye izzah...itulah hurm....

15/8/13 22:32

@Dzureen Darwishye sis..kan..kan..huhu..

15/8/13 22:33

@HeNRieTTa JoSehye sis rietta..samalah kita huhu...

15/8/13 22:34

@Srikandi permataye sis..itu bahagian dr.kita pulak tak tau bagaimana,kan huhu...

15/8/13 22:35

@dear xilahye xila..a'ah kat meru...al-fatihah..

15/8/13 22:36

@PakcikLie PCLhye PCL...rasanya dah tentu stesyen tv tu dah minta izin dari dr,kan..

owh kat taiping belah husband :)

15/8/13 22:36

@Aku Penghiburhye acik..ye jugak,kan

15/8/13 22:37

@S.K.Ahye fais,ujian berat di penghujung ramadan,kan.owh itulah..hurm...

dapat rasa.. rasa memg tak sesuai.. lagi luka hati beliau.. semoga beliau tabah n kuat

15/8/13 23:03

hmm Dr. Vida dah setuju dah ni kot, sebab terbaca dalam 1 artikel, beliau sangat redha kak.. kita pun kena redha =) . tapi awal sgt la kan.

16/8/13 00:11

@◕ D Y S H A S A H H I R ◕yelah kan sis dysha...masih terlalu awal rasanya..

16/8/13 00:12

@BiskOtmungkin juga dr vida dah setuju,lagipun stesyen tv tak boleh nak perap lama sangat,kan..

16/8/13 00:57

Baru beberapa minggu lepas, Nona siarkan Dr tu dengan rumah agmanya.. besar dan cantik sangat.. tak sangka pulak Allah ambil nyawa anaknya di rumah itu..

16/8/13 03:36

al fatihah buat mereka yg mendahului kita
aah..yumida pun ade terbaca berita ni..sedihnye
moga mereka yg diberikan ujian olehNya tabah menghadapinya

jemput baca & komen entry yumida ni kak lea:

http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

16/8/13 04:06

memang menyayat hati bila di gambarkan kembali cara pemergian kedua2 anak beliau...apa pun Allah lebih menyayangi mereka...takziah untuk keluarga doktor vida..

Oh ... Ketinggalan zaman betul saya nie ... Cam ner leh tak tau nie ... Ape cite sebenar ? .... Al-Fatihah buat arwah anak2 Dr ...

16/8/13 16:11

takziah kepada keluarga mangsa..

16/8/13 16:41

ntah... tak perasan la pulak...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...