5

Asma' 90 ~ Al-Mani'

10:20 |



MAHA MENCEGAH



Al-Mani',menghalang sesuatu yang mendatangkan bahaya atau kemusnahan.Allah berkuasa untuk menyekat sesuatu dari dimusnahkan tanpa perintah-Nya.



1 --> Mendapatkan redha Allah
Baca Ya Mani' 11 kali sehari dan Allah SWT akan membuang segala bahaya & kerosakan dari anda dan in sha Allah anda tidak akan sakit.

2 --> Berlindung daripada bencana
Agar dilindungi dari bahaya akibat perbuatan orang lain,bacaYa Mani' 161 kali selepas solat sunat Subuh (sebelum solat fardhu Subuh), in sha Allah anda akan selamat daripada bahaya.

3 --> Mendapat kebahagiaan
Baca Ya Mani' banyak kali, in sha Allah keluarga anda akan beroleh kebahagiaan.Ini juga akan membantu menyelesaikan pertelingkahan antara suami dan isteri tentang perkara-perkara penting.Bacalah beberapa kali sebelum masuk tidur.




Assalamualaikum semua.Lama tak kongsikan Asma ul Husna yang seterusnya.Syukur alhamdulillah,cuma tinggal beberapa lagi nama Allah yang indah,untuk dikongsikan bersama.

2 minggu berturut-turut,Kak Lea bermimpi dikelilingi kucing yang banyak.Takut pulak nak 'Google' makna mimpi.Zikir kali ini 'Ya Mani' memang sesuai diamalkan.Sentiasa bersangka baik-baik.Semoga Asma ul Husna kali ini dapat membantu kawan-kawan yang sedang mengalami masalah.


SELAMAT BERZIKIR







5 comments

22/1/14 11:06

Automatic bibir kakak terus berzikir ini Lea. Mudah aje pun... sambil menaip pun boleh.

22/1/14 12:08

Assalamualaikum,

Subhanallah, perkongsian yang baik...

lama dah tak singgah kesini...

22/1/14 13:14

@Kakzakie alhamdulilah ye betul tu,kak mudah je kan.selamat berzikir ye :)

22/1/14 13:16

@BUNDA a.k.a KN waalaikumussalam bunda...wah rindulah kat bunda :)

saya pun minta maaf jarang dapat bw laju2 macam dulu.

Alhamdulillah ... Terima kasih ... Semoga dengan serba sedikit perkongsian ini dapat memberikan kita manfaat bersamaإن شاء الله

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...