20

Panjangnya Tandatangan ?

13:28 |

Tengah mengantuk di 'office'
terus terbeliak mata 
semasa membelek satu demi satu
 kertas yang menimbun di atas meja


 Nama empunya tandatangan ni punyalah ringkas
tapi korang tengoklah sendiri betapa
kreatifnya dia!!!
Mau ambil masa nak ingat step by step
setiap pusingan yang berbelit-belit 

Tu takpalah lagi
Baru2 ni Kak Lea membelek
resume yang dihantar ke office
Dah tentu segala salinan sijil perlu disahkan
Dalam banyak2 resume tu,mata terpaku seketika.....



Punyalah cantik tandatangannya
Nama penuh 'Pegawai' lelaki ni pun best
Tapi,kan????

Dengan pangkatnya yang besar,
dah tentu banyak urusan surat-menyurat
yang memerlukan tandatangannya

Ada masa ke dia nak tandatangan cantik2 macam tu?
Panjang tu !!!
Tandatangan Kak Lea jugak yang paling simple
walaupun nama sebenar boleh tahan panjang
Korang pulak?





20 comments

7/1/14 14:00

pendek jerrr...ambik nama depan jer...jadilahhh...janji tandatangan hweheheeh

7/1/14 14:08

@ida hye sis ida...wah rindulah!!!owh samalah kita,pendek2 ajalah he3...

7/1/14 14:34

sy punya pendek je
dh ramai sy jumpa yg punya tandatangan sama mcm saya.hihi

7/1/14 15:22

@Irfa hye irfa wah lama tak sembang2 he3...

owh itulah 'sign' ringkas2 je,kan. jimat masa n tenaga he3..

7/1/14 15:48

saya pun tandatangan simpole je..orang boleh tiru kot..rasa nak tukar tapi sebab dah lama pakai rasa takmau tukar pulak..heheh

7/1/14 15:50

sign dila panjang.. name penuh.. haha.. tapi tak la sampai binti pun nak sign jugak kan.. hehe

7/1/14 16:00

cantiknya tandatangan.. hehe.. sy lah tu antara org yg signature siap nama penuh dgn nama bapa sekali. haha! tp nasib baik nama sendiri dan nama bapa pendek je.

7/1/14 16:03

nama aku panjang 14 abjad, tapi sign satu huruf je... serius...

7/1/14 17:50

signature kenit ikut panjang nama sebenar gak. Mujur ada 5 huruf je hahaha :D

8/1/14 10:20

@diana hye sis tqvm singgah ye.owh kak lea pun simple je.rasa nak tukar ntah bila alahai....

8/1/14 10:21

@ADILLA wah mesti signature tu cantik kalau nama penuh,kan.kak lea malas sikit nak sign panjang2 huhu

8/1/14 10:21

@aisya hahaha biar betul sis.panjang lebih kurang macam kat atas ke?kak lea tak reti nak sign nama penuh mau berbelit jari huhu

8/1/14 10:22

@Tukang Karut hahaha ok2 boleh bayangkan dh.sebab ada sorang staf pun sign huruf S je agagaga..padahal namanya shaiful nizzam

8/1/14 10:23

@Kenit Cinonet wah lagi best,sis!jeles arrrrr ^*

8/1/14 16:08

sedih betul kalau nak cerita pasal tandatangan ni sebab tandatangan saya yang last tu banyak guna untuk sign agreement dan buka akaun bank misalnya tapi signature nya siap ada gabung nama pakwe dulu2 aduhh sadisss :p

8/1/14 21:29

@||aLeaSaRa||

yg tu panjang sgt kak lea.. tak mampu lah.. melambatkan kerja je.. hehehehe

9/1/14 09:35

@Dzureen Darwis hahahaha biar betul dzue oiii...takpe2 ok jugak kan memori lama tersimpul sekali dalam signature hikhik

9/1/14 22:29

hehehe, sign saya, sama panjang dengan nama saya kak lea.

Sebabnya, sign sya saya gabungkan nama penuh saya dengan nama abah saya. Terikut abah sebenarnya, abah dia gabungkan nama dia dengan nama ayahnya(atok saya),hehe

10/1/14 13:06

@Tinta Lana wah tu dia,haih.owh dah macam signature turun-temurun pulak,he3....

Saya punyer pendek jer ...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...