2

Aidijuma Lovers

11:25 |

Assalamualaikum semua
Kak Lea tau mesti ramai
Aidijuma Lovers

Inilah koleksi pertama
Beli bulan lepas

Bulan lepas pergi rilek2 je
Tak ramai pun orang

 Tetapi hari ni.....

 Ramainya !!!
Baru buka kot...
pukul 10 pagi

 Hari ni hari pertama untuk corak
Roses,Bow dan Abstrak
Harganya RM 10.00
Memang ramai beli untuk kegunaan sendiri,
kawan/family/officemate kirim
dan juga pemborong jual di fb dll

 Kak Lea ambil corak dan warna yang 
rasa menarik di mata
Tak ambil 'roses' sebab x comel
Yang Emerald tu je harga lain 

 Gigih cashier ni menimbun2 lipat
tudung setiap hari

Suka Aidijuma
sebab
boleh pakai style bawal
dan
juga style shawl
Lilit sana sini dah siap


2 comments

24/3/14 12:40

cun nyer kak lea. ihihihihi..

kat kuantan ni tak ada lagi kedai adijuma cuma ada kiosk kecil jer..

10/4/14 18:36

Assalamualaikum Kak lea.

Semoga sihat seisi anak beranak,hehe.

Aidijuma ya kak.. saya da frust jugak dgn aidijuma.. sbb, bila sya pergi, cepat beno habisnya,hahaha

Sya ada ikut perkembangan FB aidijuma, makin lama makin menarik coraknya. Tapi bila nak beli, plg dekat, turun pasar seni,kl tu la. Tapi tula, bila pergi je, tinggal corak2 yg tak brapa menarik dah..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...