28

Asma '91 ~ Ad-Dhar

10:34 |



MAHA PEMBUAT BAHAYA


Ad-Dhar ,menurunkan kesedihan.Berkuasa menjadikan orang itu merasa gundah gulana sebagai contoh, musuh Islam yang enggan tunduk kepada-Nya,akan merasa tidak senang hati. Bila Dia menurunkan malapetaka kepada mereka, tiada siapa dapat membantu atau menyelamatkan mereka. Lihatlah penyakit yang semakin menular di kalangan mereka yang ingkar!

1 --> Berlindung daripada musuh

Orang yang membaca Ya Dhar 100 kali di waktu malam tidak akan dipengapakan musuh,jika ada.Musuh tidak akan dapat menyentuhnya dan Allah akan melimpahkan rahmat ke atas pembacanya yang menjadi semakin akrab dengan-Nya.

2 --> Menyembuhkan penyakit berlarutan

Baca Ya Dhar 1001 kali, in sha Allah ia akan sembuh atau berkurangan.

3 --> Keselamatan

Baca bagi perkara-perkara berikut :

a) Rumah

    Baca Ya Dhar 300 kali selepas Jumaat, in sha Allah rumah akan dilindungi.

b) Bahaya

     Baca Ya Dhar 100 kali setiap malam Jumaat dan anda akan dilindungi dari sebarang bahaya.
     Anda juga menjadi semakin intim dengan Allah kerana Allah telah berjanji Dia akan mendekati
     mukmin yang menghabiskan masa,tenaga dan harta ke jalan-Nya.In sha Allah anda juga akan
     merasa kehadiran Allah dalam setiap perkara kehidupan anda kerana bukankah Dia ada
     di mana-mana?












28 comments

26/3/14 11:27

Sambil mengetuk keyboard ni kakak jadikan zikir tau... tak kiralah selagi mampu nak cuba terus...

Terima kasih & alhamdulillah.

26/3/14 11:39

akan cuba ingat sampai bila-bila,
terima kasih tolong ingatkan.

27/3/14 08:16

alhamdulillah kak...berzikir ni mudah untuk diamalkan. bukan hanya menenangkan jiwa, tapi boleh diamalkan untuk mempermudahkan segala urusan harian.

terima kasih,kak

27/3/14 08:19

terima kasih alhamdulillah


p/s: lama x blogwalking blog shark. nti akk sggh ye :)

Alhamdulillah ... Dapat skit ilmu hari nie ...

1/4/14 16:11

salam ziarah

terima kasih atas perkongsian :)

2/4/14 05:49

Baik sangat jadikan amalan...terima kasih berkongsi...

2/4/14 05:53

bunda minta izin berkongsi kat fb ye...

3/4/14 14:58

terima kasih kak lea atas perkongsian ini. Kita masih berdoa dan berharap ada sinar baru ke atas pencarian MH370

6/4/14 20:50

Terima kasih Kak Lea berkongsi ilmu yang sanat berguna.

7/4/14 16:06

pahala itu rezeki..
berzikir tu semestinya dapat pahala..
jom jemput rezeki dgn berzikir.. kaya..islam tu mudahkan kak lea..^^

7/4/14 16:37

Assalamualaikum, Kak Lea. Saya membuat tawaran baru untuk pembelian buku saya Tetamu Istimewa. Jangan lepaskan peluang.

14/4/14 01:01

Kite dtg singgah. .lma x jenguk kak lea hee

intai-intai jap yea & folo #1163

9/5/14 08:42

selamat beramal

9/5/14 15:40

salam kak lea.. saya datang nak menjemput ni..^^

19/6/14 08:50

Assalamualaikum.

Kak leya..rindu kat akak..

1/7/14 05:59

Assalamu'alaikum Kak Lea.. lamanya saya tak datang cni :'( Baru sebulan dua ni saya aktif balik blogging. Tu pon sebab nak share gambar street saya..akak tak aktif dah ke?

17/7/14 12:37

Assalamualaikum Kak Leya..

Singgah jap ya.. :)

3/8/14 17:37

salam perkenalan.. :) n selamat hari raya aidil fitri, maaf zahir & batin

4/9/14 16:30

banyak zikir yg elok elok kan...cuma kita je jarang mengucapkannya.

20/9/14 18:35

alhamdulillah...insyaAllah diamalkan..

kak lea apa khabr?? lamaaaa x dtg blog ni...hihi

10/10/14 15:19

moga menjadi zikir saya setiap hari.. In Shaa Allah

19/10/14 16:15

kak leaaa... where are youuu.. ;'(

14/12/14 17:00

MOHON SHARE

21/12/14 14:33

thanks sharing... :D

24/7/15 16:14

Terima kasih atas perkongsian..

8/9/15 00:56

miss you kak lea

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...