3

Bookerville-Pesta Buku Antarabangsa Putrajaya-MPH

19:34 |

Assalamualaikum
Bagi ulat buku....
inilah yang ditunggu-tunggu

 Bertempat di PICC
dari 10 pagi - 9 malam

 Antara yang memeriahkan lagi
Bookerville 

 Tengahari dah ramai!!!

 Owh ye....
Bookerville semuanya untuk buku
English 
Untuk buku Bahasa Melayu
di Pekan Buku
Level yang sama je
senang nak cari

 Jom!!!!!

 Department beserta signboard
yang memudahkan kita semua

 Lepas memborong di Bookerville
kumpulan pancaragam lalu daaa.....

 Eh Upin & Ipin pun ada!!!

 Ada macam2 maskot 
seperti Nuri untuk majalah Kuntum
Geronimo yang buku cerita tikus tu...

 Hah!!!Di sinilah khas untuk buku
Bahasa Melayu

 Novel,buku agama,motivasi,rujukan
buku resipi.....macam2 ada!!!

 Alat tulis ada,gadjet adalah sikit
Encik suami dah tak larat...
jenuh berdiri...berjalan

 Ada port untuk duduk 
Kejap tengok Ariana Rose,
Suami Aku Ustaz,
Aku Terima Nikahnya
Semua drama adaptasi daripada novel

1...2...3 Cut!!!

 Macam2 novel ada.....
Masa Kak Lea beratur 
(panjang betul...letih jugak berdiri)
gelak je bila dengar awek di belakang
mengomel...nak cepat balik
Nanti habis bajet sebab tengok je novel,
rasa semua nak beli

Sorang kakak di depan Kak Lea,pulak
seronok tunjuk hasil novel2
yang akan menjadi koleksi terbarunya
Banyak betul penuh beg he3
Nasib baik di pintu masuk
diberi sekejap recycle bag MPH
memudahkan kita sumbat buku2
Jangan lupa kena serahkan
semula pada cashier

 Kak Lea tak banyak berhabis untuk novel
sebab target buku agama & motivasi
Anak2 suka dapat banyak buku 
Senyum lebar jinjing beg plastik

 Ana Muslim pun ada

Boleh tenangkan jiwa di sini

Apalagi jomlah serbu...
esok last tau!!!



3 comments

22/3/14 22:09

wah....memang laju je duit kalau lama2. haha

22/3/14 23:06

hye sis dani tq tau singgah..hurm kak lea pun risau kalau lepak lama.tadi pun sedar2 4 jam kt situ fuhhh..

10/4/14 18:39

Salam.

Akak..saya pun pergi..hari terakhir, 23hb ritu.. :)

Jom, ke PBAKL 2014, kat pwtc plak. Lagi beberapa hari je,hehehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...