10

Jerebu - Office pun dah bau asap

14:17 |

Duduk di Sepang
maka kenalah tengok IPU
(**paling terkini )
di kawasan yang berdekatan 



dan juga ....




Atas permukaan peti sejuk di office pun
habis berdebu 
Semalam balik kerja
bau asap satu badan
Ada kebakaran di kawasan berdekatan


Dah macam musim luruh pun ya
Rumput dan pokok kekuningan
Jerebu...berasap...cuaca panas...
air kena catuan 
Subhanallah 



Di office rasa mengantuk je
terus spray muka
Best!!!
Bukan setakat boleh lembapkan kulit,
mencerahkan,mengawal minyak,
malahan boleh menghilangkan ngantuk seketika
Ya seketika huawaaaa!!!

Inilah 3 barang pendamping setia di kala
musim jerebu dam cuaca yang panas 
Jumpa lagi di lain entri daaaaa....



10 comments

13/3/14 15:54

Cuaca sgt panas....sana sni terbakar...kesian plak bomba asik berkejaran...

13/3/14 17:03

same la kite...bau asap..pening plus lemas...huhu :(

13/3/14 23:11

samalah kita aleasara: di sinipun sedang jerebu kuat,jaga kesihatan kay.

14/3/14 10:51

saya kat area Nilai..mmg dah lama jerebu dan selalu bau asap. Kat tepi2 jln byk terbakar.
Tiap hari dok bersihkan debu hitam pada lantai porch. Tingkap/pintu pun sentiasa saya tutup.

14/3/14 12:33

@HeNRieTTa JoSe betul tu,baca kat suratkhabar kesian - bomba dah letih

14/3/14 12:33

@Cik Ecah hukhuk....yelah sampai dalam rumah pun berasap huwaaaa

14/3/14 12:34

@anajingga terima kasih sis.sis pun sama ye,minum air banyak2 tau :)

14/3/14 12:35

@Ujie wah....dah dekatlah kita ni hahaha.hurm itulah kesian kat budak2 yang bersekolah .. ramai yang demam ,batuk,selsema

14/3/14 17:42

Di tempat saya Batang Kali pun terkena tempiasnya. Jerebu melanda.

14/3/14 18:11

wah...dah sampai ke sana jerebu tu .jangan lupa pakai mask dan banyak minum air

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...